אמנת השירות
אנו עובדי ומנהלי האודן שואפים לפעול, כל אחד בתחום אחריותו, על פי ערכים אלו:
מצוינות, מקצועיות, איכות וחדשנות
• נשאף למצוינות והובלת שוק תוך הקפדה על אמינות והגינות.
• נעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותינו.
• נבחן ונזהה את צרכיו, רצונותיו וציפיותיו של כל לקוח ונספק לו את הפתרון המתאים והייחודי לו תוך מתן ערך מוסף.
• נשמר ונפתח את רמת המקצועיות הגבוהה של עובדינו באופן שוטף.
• נשמר ונפתח את הקשרים המסחריים עם הספקים המובילים והמקצועיים ברחבי העולם, על מנת לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר.
מתן חווית שירות חיובית
• נעשה ככל יכולתנו לייצר עבור הלקוח חוויית שירות חיובית ותחושת wow.
• ניתן ללקוחותינו מענה ראשוני בזמן הקצר ביותר האפשרי ולא יאוחר מ-2 ימי עסקים.
• נבצע תיאום ציפיות מול הלקוח ונעדכן אותו בלוחות הזמנים הצפויים.
• נעשה מאמץ למסור מסמכים שבידינו תוך 3 ימי עסקים, לתאם פגישה תוך 7 ימי עסקים למסור מידע לגבי זכויותיו של הלקוח בניהול תביעה תוך 2 ימי עסקים.
הגינות, יושרה וכבוד הדדי
• נתייחס ללקוחותינו בהגינות, אמינות וכבוד הדדי.
• נכבד את פרטיותם של לקוחותינו ונשמור על דיסקרטיות.
• נפעל לתת ללקוחותינו את המידע הדרוש להם לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורם.
שיפור והתייעלות לאורך כל הדרך
• אנו מעודדים את לקוחותינו להסב את תשומת ליבנו לנושאים המצריכים בחינה, שיפור והתייעלות.
בנושאים אלו ניתן לפנות לאחראית שירות לקוחות:
גב' ליטל גולדברג,
טלפון:03-6387021
מייל: LitalG@howden.co.il