top of page

אמנת השירות

אנו עובדי ומנהלי האודן שואפים לפעול, כל אחד בתחום אחריותו, על פי ערכים אלו:

 

מצוינות, מקצועיות, איכות וחדשנות

•    נשאף למצוינות והובלת שוק תוך הקפדה על אמינות והגינות.
•    נעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותינו.
•    נבחן ונזהה את צרכיו, רצונותיו וציפיותיו של כל לקוח ונספק לו את הפתרון המתאים והייחודי לו תוך מתן ערך מוסף.
•    נשמר ונפתח את רמת המקצועיות הגבוהה של עובדינו באופן שוטף.
•    נשמר ונפתח את הקשרים המסחריים עם הספקים המובילים והמקצועיים ברחבי העולם, על מנת לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר.

מתן חווית שירות חיובית

•    נעשה ככל יכולתנו לייצר עבור הלקוח חוויית שירות חיובית ותחושת wow.
•    ניתן ללקוחותינו מענה ראשוני בזמן הקצר ביותר האפשרי ולא יאוחר מ-2 ימי עסקים.
•    נבצע תיאום ציפיות מול הלקוח ונעדכן אותו בלוחות הזמנים הצפויים.
•    נעשה מאמץ למסור מסמכים שבידינו תוך 3 ימי עסקים, לתאם פגישה תוך 7 ימי עסקים למסור מידע לגבי זכויותיו של הלקוח בניהול תביעה תוך 2 ימי עסקים.

הגינות, יושרה וכבוד הדדי

•    נתייחס ללקוחותינו בהגינות, אמינות וכבוד הדדי.
•    נכבד את פרטיותם של לקוחותינו ונשמור על דיסקרטיות.
•    נפעל לתת ללקוחותינו את המידע הדרוש להם לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורם.

שיפור והתייעלות לאורך כל הדרך
•    אנו מעודדים את לקוחותינו להסב את תשומת ליבנו לנושאים המצריכים בחינה, שיפור והתייעלות. 

בנושאים אלו ניתן לפנות לאחראית שירות לקוחות:
גב' ליטל גולדברג,
טלפון:03-6387021 
מייל: LitalG@howden.co.il


 
bottom of page